msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES, IN VOLLE VAART NAAR BLACK FRIDAY!

26/11/2020

MSC Cruises lanceert tot 5 december 2020* onweerstaanbare Black Friday-aanbiedingen.
Een selectie cruises aan boord van haar prachtige schepen met vertrek in de lente, van april tot juni 2021, en waarbij de tweede persoon geniet van 50% korting op de cruiseprijs.

Deze tijdelijke aanbieding – ideaal voor een droomvakantie met familie, partner of vrienden – is geldig voor een selectie van bestemmingen:

• in de oostelijke Middellandse Zee met vertrek vanuit Venetië en haltes in steden als Kotor, Corfu, Zadar, Split, Mykonos en Santorini;
  • in de westelijke Middellandse Zee met vertrek vanuit Marseille of Cannes en waarbij je aanmeert in steden als Genua, Napels, Malta en Barcelona;
  • in Noord-Europa waar je langs de spectaculaire natuur van de Noorse fjorden, IJsland, Groenland vaart en op ontdekkingstocht kan in de Baltische hoofdsteden tijdens cruises van 7 nachten en langer;
  • in het Caribisch gebied waar je op het geluid van de golven kan genieten van de mooiste stranden én het privé-eiland Ocean Cay MSC Marine Reserve. Dit voormalige industrieterrein werd omgevormd tot een zee-reservaat en volledig ontwikkeld in harmonie met het lokaal ecosysteem. MSC creëerde zo een unieke en duurzame bestemming met tal van activiteiten dichtbij de natuur, waaronder speciale educatieve programma’s die je alles leren over de bescherming van de oceaan en koraalriffen.
Voor meer informatie klik hier.

* Onder voorbehoud van wijzigingen