msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

DE MSC MUSICA START HET WINTERSEIZOEN 2015/16 IN DE GOLFREGIO MET EEN MAIDEN CALL IN ABU DHABI

20/12/2016

MSC CRUISES EN DE MSC MUSICA HEBBEN HUN THUISHAVEN GISTEREN INGEHULDIGD IN DE GLOEDNIEUWE CRUISETERMINAL IN ABU DHABI

MSC Cruises nam gisteren deel aan de inauguratie van de nieuwe cruiseterminal op Zayed Port in Abu Dhabi in de Verenigde Arabische Emiraten, deze gebeurtenis markeert officieel het begin van het winterseizoen 2015/16 in Abu Dhabi, Dubai en Oman als thuisbasis van MSC Musica tijdens het hele seizoen.

MSC Musica brengt MSC gasten uit Dubai of Abu Dhabi, in de Verenigde Arabische Emiraten, op een reeks 7-nachten cruises in een fascinerend gebied, tussen moderniteit en traditie te midden van de turquoise zee landschappen en de warme kleuren van de woestijn.

In combinatie sprekend met de inaugurele ceremonie, verklaarde de CEO van MSC Cruises, Gianni Onorato, het volgende: “Het is een eer voor MSC Cruises om met de MSC Musica te hebben afgemeerd bij Zayed Port tijdens de inauguratie, dit markeert de eerste keer da een wereldwijde cruise lijn in deze fascinerende en betoverende stad een thuishaven heeft. Het weerspiegelt ook het belang van de regio en de meeslepende geschiedenis en landschappen vormen voor onze gasten en is een bewijs van de capaciteit van MSC Cruises om de meest gewilde bestemmingen aan te bieden van zodra deze toegankelijk worden.”

16 cruises met vertrek vanuit Dubai of Abu Dhabi zijn gepland voor dit seizoen op het 3.200-gasten schip vanaf deze zondag tot eind maart 2016. Vertrekkende vanuit Dubai of Abu Dhabi zullen de gasten beginnen aan een 7-nachten cruise die hen zal brengen naar de prachtige baai van Khor Al Fakkan, dan naar Muscat, de hoofdstad van Oman, gevolgd door Khasab het noordelijke puntje van de Sultanat van Oman, ook bekend om zijn natuurlijke wonderen en unieke fjorden, alvorens terug te keren naar Dubai en Abu Dhabi waar de gasten zullen ontschepen.

Profiterend van de MSC Cruises “fly & cruise” pakketten, kunnen gasten van over de hele wereld genieten van een vakantie die begint vanaf het moment dat ze het huis verlaten, wetende dat ze verzorgd worden vanaf het allereerste begin, dankzij het partnerschap van het bedrijf met Etihad Airways en Emirates.