msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES LANCEERT WERELDCRUISE MET EEN UNIEKE ROUTE EN VEEL EXOTISCHE BESTEMMINGEN

23/10/2017

Hoofddorp, 23 oktober 2017, MSC Cruises, de in Zwitserland gevestigde, ‘s werelds grootste particuliere cruiserederij en marktleider in Europa en Zuid-Amerika, kondigde vandaag de opening de verkoop van een tweede wereldcruise aan, vertrekkend in 2020. De verkoop zal vandaag, 23 oktober, starten voor MSC Voyagers Club leden en voor overige reizigers op 16 november.

De tweede MSC wereldcruise in 2020 heeft een nieuwe route met meer exotische en ambitieuze bestemmingen dan ooit tevoren, met meer dan 40 bestemmingen en 25 landen. Gasten worden in staat gesteld om hun dromen over reizen rond de wereld te realiseren. En aan boord van de MSC Magnifica is dit mogelijk met de stijl en het comfort dat alleen MSC Cruises kan bieden.

Gianni Onorato, CEO van MSC Cruises zei: “Naar aanleiding van de succesvolle eerste wereldcruiselancering vorig jaar, zijn wij nu verheugd om de verkoop te starten van een nieuwe wereldcruise, ontwikkeld om onze gasten ervaringen en bestemmingen te laten ontdekken die zij nooit zullen vergeten. Als toevoeging, de ervaring aan boord van de MSC Magnifica – één van de juwelen van de vloot – is ontworpen om culturen en keukens van de bestemmingen die het schip aan doen te reflecteren. Dit geeft gasten de mogelijkheid om volledig op te gaan in een echte reis om de wereld, zowel aan boord als aan land.”

Gasten die kunnen inschepen in Civitavecchia/Rome, Genua, Marseille en Barcelona op 4, 5, 6 en 7 januari 2020, zullen 5 continenten doorkruisen tijdens een 3 maanden durende reis, om zo een aantal van de meest besproken bestemmingen aan te doen. Om de bezoekmogelijkheden te maximaliseren, zullen op 9 bestemmingen het schip een overnight in de haven hebben, zodat gasten 2 dagen kunnen genieten van lokale attracties, keukens en de unieke atmosfeer.

Van de 44 bestemmingen van de wereldcruise in 2020, zijn er een aantal gloednieuwe en exotische bestemmingen, naast de vele anderen:
• Ushuaia (Argentinië) – De meest Zuidelijke stad van de wereld. Dit Argentijnse vissersdorpje biedt mooie watervergezichten met vaak met sneeuw bedekte bergtoppen.
• Rapa Nui (Paaseiland) – Wereldwijd bekend om zijn unieke collectieve geslepen stenen figuren, gedateerd uit de 13e eeuw.
• Ile des Pins (Nieuw Caledonië) – het afgelegen eiland in de zuidelijke Stille Oceaan verwelkomt haar gasten met het meest blauwe water van de wereld, met hagelwitte zandstranden en pittoreske pijnbomen; dit is écht een paradijs.
• Mumbai/Bombay (India) – de bruisende stad Mumbai (voorheen Bombay) biedt geuren, smaken en bezienswaardigheden op elke hoek van de straat.
• Salalah (Oman) – meerdere watervallen, exotische flora en onbekende dieren maken deze bestemming moeilijk te vergeten.

MSC Cruises staat bekend om het organiseren van authentieke ervaringen tijdens de ruime keuze van landexcursies, en haar gasten nieuwe culturen leert ontdekken en waarbij zij unieke locaties kunnen bezoeken.

Voor de wereldcruise in 2020 is dit niet anders. En om de gasten te helpen om het meeste uit hun reis te halen, zijn er 15 excursies inbegrepen in de prijs van hun boeking. Natuurlijk kunnen er nog excursies voorafgaan aan de boeking en tijdens de cruise bijgeboekt worden. Een aantal van de hoogtepunten:
• In Ile des Pins, Nieuw Caledonië, kunt u een bezoek brengen aan de ‘Turtle Bay’ waar het duidelijk wordt waarom dit zo heet: Spring in het water en zwem dichtbij twee soorten schildpadden, met de mogelijkheid om vergezeld te worden door andere dieren zoals roggen, manta roggen, haaien en dolfijnen.
• In Aqaba, Petra, ontdek de oude stad Petra in het midden van Jordaanse woestijn en ga door het smalle ravijn om de beroemde roze/rode rotsvormige tempel te ontdekken.
• In Port Kelang, Kuala Lumpur, bereik de top van de wereldberoemde en hoogste wolkenkrabbers van de Kuala Lumpur Tower. Vanaf de top kun je genieten van het adembenemende uitzicht op de stad en maak je de meest indrukwekkende foto’s.
Gasten op de uitgebreide reis zullen ook profiteren van:
• Gratis Lunch & Diner Restaurant Drankpakket en 30% karting op wasservice.
• Meer dan 90 shows die worden opgevoerd in het Royal Theater aan board, inclusief 30 Broadway-stijl shows en een breed scala aan live muziek met acts geïnspireerd door de route.
• Een uitgebreid activiteitenschema met thema avonden, taallessen, culturele gastspreken en nog veel meer.
Gasten zullen reizen in stijl en comfort aan boord van de MSC Magnifica, met een bekroonde Balinese Spa, veel beschikbaarheid aan balkonhutten en eetgelegenheden met verse en authentieke opties, die een belangrijk kenmerk zijn van een MSC Cruises vakantie.

Boekingsinformatie:
Tijdens de 1e boekingsperiode, exclusief voor MSC Voyagers Clubleden, zullen loyale MSC Cruises gasten de keuze hebben om hun ideale hut te kiezen voordat deze uitverkocht is. Maar ook zal MSC Cruises de leden punten verdriedubbelen op het moment van boeken, zodat de MSC Voyagers Clubleden direct gebruik kunnen maken van hun voordelen. En dit allemaal nog bovenop de 15 gratis excursies en het Lunch & Diner Restaurant Drankpakket.
Om meer te weten te komen over de MSC Magnifica en verdere details over de Wereldcruise route, bezoek dan MSCCruises.nl