msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

ONTDEK DE ZOMER 2020 MET MSC CRUISES

22/11/2018

• MSC Cruises start de verkoop voor vertrek zomer 2020 met 64 zinderende vaarroutes, 103 havens en 38 landen

• 11 schepen in de Middellandse Zee inclusief de langverwachte MSC Grandiosa
• Caribische vaarroutes welke zullen aanmeren bij het exclusieve privé-eiland Ocean Cay MSC Marine Reserve
• 4 schepen in Noord-Europa met cruises van 7 tot 21 nachten

Hoofddorp- 15 november 2018 - MSC Cruises - de in Zwitserland gevestigde grootste private cruiserederij en marktleider in Europa, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika - kondigde vandaag de opening van de verkoop voor het zomerseizoen 2020 aan. Elke MSC Cruises-vakantie wordt onvergetelijk gemaakt door een ongeëvenaarde ervaring aan boord. Alle moderne en elegante schepen van het bedrijf bieden een ongelooflijke keuze aan eetgelegenheden met de beste mediterrane en internationale gerechten, entertainment van wereldklasse, bekroonde faciliteiten en activiteiten voor gezinnen en kinderen van alle leeftijden, luxe verwennerij en wellness en comfortabel accommodaties om aan elke behoefte te voldoen.
Eerste zomerseizoen MSC Grandiosa
MSC Grandiosa is het derde schip van de Meraviglia klasse en de eerste in het nieuwe, uitgebreide Meraviglia Plus prototype. Dit smartship zal het tweede schip zijn met 's werelds eerste digitale cruise-assistent Zoë als een uitbreiding van MSC for Me - het digitale innovatieprogramma van MSC Cruises. Het mega-schip zal verdere ontwikkelingen bevatten, zoals een extra 200 hutten vergeleken met haar zusterschepen, meer openbare ruimte, een langere promenade in het hart van het schip en twee gloednieuwe Cirque du Soleil op zee shows exclusief voor MSC Cruises gasten. MSC Grandiosa zal het MSC Yacht Club-aanbod verder uitbreiden met complementaire wifi.
21 daagse route IJsland & Groenland
Een belangrijke route voor Noord-Europa is de prachtige 21-nachten cruise van MSC Poesia voor degenen die zich echt willen onderdompelen in deze ongelooflijke regio, inclusief Groenland en IJsland - perfect voor avonturiers en natuurliefhebbers.
Ocean Cay MSC Marine Reserve
De MSC schepen varend in de Caribbean, zullen ook gebruikmaken van Ocean Cay, het privé- zeereservaat van MSC Cruises, dat in november 2019 wordt geopend. Dit prachtige stukje paradijs net voor de kust van Miami in de Bahama's, zal gasten onderdompelen in de prachtige natuurlijke omgeving met oogverblindend blauw water en één van de beste witte zandstranden ter wereld.

Over MSC Cruises:

MSC Cruises is 's werelds grootste privé-cruiserederij en nummer één in Europa en Zuid-Amerika. Het bedrijf is een game-changer in de cruisewereld en heeft in de eerste tien jaar een groei van 800% behaald hetgeen heeft geleid tot een wereldwijde reputatie in de sector en een van de jongste cruisevloten op zee. MSC Cruises heeft haar hoofdkantoor in Genève.  De MSC Cruises-vloot bestaat momenteel uit 15 ultramoderne, zeer innovatieve en elegant ontworpen schepen, die een ongeëvenaarde vakantie-ervaring bieden met altijd heerlijke en authentieke gerechten, bekroond entertainment, veel ontspanning, comfortabele accommodatie, evenals een onberispelijke service en expertise.
In het kader van het ambitieuze, ongekende investeringsplan van € 13,6 miljard, zal de vloot tegen 2027 uitgebreid zijn tot 29 cruiseschepen. Tot nu toe heeft MSC Cruises zes nieuwe scheepsklassen ontworpen, allen prototypen die de grenzen van maritieme architectuur en ontwerp verleggen.

MSC Cruises voelt zich verantwoordelijk voor de fysieke en menselijke omgeving waarin het opereert. Het bedrijf opereert met het grootste respect voor de oceanen van de wereld en is voortdurend bezig met het verder ontwikkelen van innovatieve manieren om de milieu-impact van zijn cruise-passages te verminderen.  De vakantieactiviteiten van MSC Cruises worden over de hele wereld verkocht via een distributienetwerk in 70 landen. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 17.000 mensen in dienst, zowel aan de wal als aan boord van haar schepen. MSC Cruises maakt deel uit van de MSC Group, welke bestaat uit toonaangevende transport- en logistieke bedrijven. Meer informatie op http://www.mscpressarea.com/nl_NL

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie
Voor informatie over persreismogelijkheden en hoge resolutie beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:
MSC Cruises
Contactpersoon: Daniëlle Groot