msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES LANCEERT NIEUWE WERELDWIJDE BRAND CAMPAGNE, “THE SEA AT ITS MOST”

09/01/2020

Oscar-winnende componist Ennio Morricone heeft een speciale track voor de campagne “The Sea At Its Most” samengesteld.

Hoofddorp - 8 januari 2020 - Met de nieuwe brand campagne “The Sea At Its Most” in het Nederlands vertaald naar “De Zee Was Nog Nooit Zo” toont MSC Cruises hoe de zee en haar vele wonderen centraal staan in de gastervaring.

Gianni Onorato, CEO van MSC Cruises: “Met onze nieuwe campagne - waarin we opnieuw samenwerken met Maestro Morricone, die hiervoor een nummer heeft geschreven - wilden wij de wonderen van de zee vieren en laten zien hoe we onze gasten in staat stellen om de wereld op een unieke manier aan boord van onze unieke glamoureuze en moderne cruiseschepen te ontdekken. Als wereldwijd merk welke meer dan 180 nationaliteiten aan boord verwelkomt, spreken wij nieuwsgierige reizigers aan, die manieren zoeken om nieuwe culturen en nieuwe ervaringen te ontdekken en wij hopen tevens dat deze campagne nieuwe gasten zal inspireren voor een volgende vakantie."

Met een zeevaartgeschiedenis van meer dan 300 jaar heeft MSC Cruises al lang een speciale relatie met de zee en heeft het een fundamentele verplichting om de oceanen te beschermen en te behouden. De campagne 'De Zee Was Nog Nooit Zo' legt deze essentiële verbinding vast en nodigt gasten - zowel huidige als toekomstige - uit om samen met MSC Cruises de wereld en haar zeeën te ontdekken.

Gianni Onorato vervolgde: Deze viering van de zee komt op een belangrijk moment voor ons bedrijf, vanaf deze maand zijn we de eerste grote wereldwijde cruisemaatschappij geworden die CO2 neutraal is in onze maritieme activiteiten. Dit is een belangrijke verdere stap in onze jarenlange inzet voor nulemissies en een deel van onze communicatie dit jaar zal gericht zijn op onze inspanningen om onze ecologische voetafdruk te minimaliseren en continu te verminderen.

MSC Cruises werkte samen met de muzikale virtuoos en de legendarische componist Ennio Morricone. Maestro Morricone heeft speciaal voor de campagne een exclusief nieuw muzieknummer getiteld "The Sea At Its Most" gecomponeerd welke, door zijn kenmerkende artistieke beheersing en muzikale veelzijdigheid, erin slaagt het nummer zowel romantisch als emotioneel te laten zijn in zijn compositie, maar toch eigentijds en dynamisch in zijn stijl.

Bekijk de campagnefilm 'De Zee Was Nog Nooit' van MSC Cruises hier.

#TheSeaAtItsMost / #MSCCruises /#DeZeeWasNogNooitZo / #EenWereldVolOntdekkingen