msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC Cruises breidt haar Grand Voyages uit met een nieuwe back-to-back

11/01/2017

MSC Cruises breidt haar grand voyages uit en vaart nu van Rio de janeiro in Brazilië naar China

Hoofddorp, 21 augustus 2015 – MSC Cruises S.A., ’s werelds grootste particuliere cruiserederij en marktleider in Europa, inclusief de Middellandse Zee en Zuid-Afrika maakte vandaag de plannen bekend voor de eerste afvaarten naar China. Het 65.000-ton schip zal een bijzondere route gaan varen. Het schip zal starten met een 61-daagse ‘rond de wereld’ Grand Voyage. Op 3 maart 2016 zal het schip vertrekken vanaf Rio de Janeiro in Brazilië.

Gianni Onorato, MSC Cruises CEO verklaart: “wij zijn verheugd om onze gasten een nieuwe route te kunnen bieden op een vernieuwd schip. - van Brazilië via Europa naar China -en daarmee hen de kans te bieden om een ​​aantal van de meest aantrekkelijke plekken op aarde te bezoeken met veel verschillende culturen."

Mr. Onorato voegt toe: "Dit nieuwe "Grand Voyage" aanbod is het bewijs van onze toewijding om onze gasten innovatieve en gewilde bestemmingen te bieden. MSC Cruises blijft haar bestemmingsaanbod uitbreiden, zoals Cuba welke recentelijk aan ons aanbod is toegevoegd. We zullen ons wereldwijde aanbod blijven uitbreiden om zo onze reizigers een "best-in-class"- ervaring en service te bieden"

De Grand Voyage zal in drie verschillende trajecten worden aangeboden aan cruiseliefhebbers. Vanaf 21 augustus 2015 hebben reizigers de mogelijkheid om de cruise te reserveren met vertrek vanaf Rio de Janeiro in Brazilië, Genua in Italië of vanaf Dubai in de Verenigde Arabische Emiraten, allen met Shanghai als eindbestemming.

MSC Cruises kent een zeer uitgebreid Grote Voyage aanbod met onder andere cruises vanuit Europa naar Zuid-Amerika, de Franse Antillen en het Caribisch gebied als ook naar Zuid-Afrika of Abu Dhabi, Dubai en de Verenigde Arabische Emiraten v.v.

Eerder deze maand kondigde MSC Cruises aan dat, met ingang van december 2015, het de eerste wereldwijde cruiserederij zal zijn die reizigers de mogelijkheid te biedt om Cuba te bezoeken op één van de 16 afvaarten van de MSC Opera met als thuishaven Havana.

Danielle Groot